"Save Palestine"

Selasa, 22 Disember 2009

Atok...",




Ni lah dia Haji Abd Rahman. Atokku yang aku sayangi.Atok sebelah ummi.Alhamdulillah..rezeki tahun ni...atokku dapat g haji.Alhamdulillah...dapat jadi tetamu Allah. Pada 22 oktober 09, atok selamat b'lepas ke Tanah Suci Mekah..Subhanallah...Seronoknye...

Labbaikallahummalabbaik...
Labbaikalaa syariika la kalabbaik...
Innalhamda wanni'mata...
laka walmulk...
Laa syarikalak...


Tanggal 6 disember 09, atok selamt tibe ke tanah air...Aku dapat lihat wajah atok berseri2.Mudah2an ibadah hajinya diterima Allah dan diampunkan segala dosa2nya yg lalu...
Mudah2an lepas ni ade rezeki untuk kite semua utk tunaikan rukun Islam yang kelima ni.amiin...Insya-Allah...
"Ya Allah...Hanya padaMu kami menyembah dan hanya kepadaMu tempat kami mohon pertolongan...Maha Suci Engkau ya Allah...Tiada daya upaya kami melainkan kekuasaanMu... Allahummaghfirlana zunubana wa qina 'azabannaar..."





Dalam mase atokku g haji, 3 org saudaraku meninggal dunia...seorang drpdnya ialah atok sebelah buya.Dulu mase kecik2 atuk slalu bawak aku g jalan2 naik motor..best tau..maklum la cucu sulung...Em..Sedih sgt psl x dapat lihat atok buat kali t'akhir. Aku redha dgn ketentuanNya. Adik aku cerita, wajah atuk macam org mude,bersih berseri...Alhamdulillah.. Kudoakan mudah2an atok ditempatkan dikalangan orang2 yg soleh dan diampunkan segala dosa2nya...amiin...
"Allahummaghfirlahu wa'afu'anhu..amiin.."

Sayang atok...

1 ulasan: