"Save Palestine"

Rabu, 30 Disember 2009

Superman Kampung...

Salam sejahtera semue...

Tengok tajuk kt atas nuu, agaknye ape yg korang rase...? Hehe...

Lepak2 blakang umah atok...

Time cuti aku suke balik kg pasal best...x kire la walaupun balik umah atok time kt umah aku xde ayo k...heee....bukan ape...lagi2 kalau diumum kan bahwe sedare2 aku nak balik kg...lagi la seronot..pasal dapat jumpe sanak sedare...bukan slalu dapat berkumpul camni. Emm...ape lagi kalau adik2 aku...Mesti ade j projek mega yg diorg nk buat ngan sepupunye..( main le tu...)Bile skali balik,emm..macam2 cerite yg kitorang kongsi bersame... Lepas tu ade plak macam2 gelagat & bakat yg x diiktiraf ditonjolkan buat tatapan penonton dalam umah atok tu..ngeee...
Bersame2 ini aku lampirkan beberape contoh...korang tengok la sendiri aksi kaum bapak2 ni...

Jangan tiru aksi ini...!!!

Yg ni care kite nak landingkan kentut ngan slamat...

Skali tengok cam ala2 superman..ye x? Pak ude aku memang camni pon org nye...cam slogan ni "Ceria di Aidilfitri..."

Pak ude n co...

Hehe...Bestkan...Ni lah salah satu care kitorang nak eratkan silaturrahim dgn bergurau sende...byk lagi care lain sebeno nye..pandai2 la korang cari sendiri...ngeee...
Sekian dulu...Nanti kite sambung dilain tajuk...wslm...

1 ulasan:

  1. Wakakkakak.. wikikikiik.. kui kui kuiiiii..
    Lawakk.. lawakkk..
    Ehh.. gambo yg atas skali tu, semua gambo anak dares je ehh..

    BalasPadam